вторник, 16 януари 2018 г.

Бързо включване

В момента си крада няколко минутки от времето за учене по Цивилизация под претекст, че трябва да си проверя пощата. Откакто съм в университета ми е навик да влизам във всичките си пощи (личната и курсовата) по минимум 4 пъти на ден, ообено сега, покрай сесията, понеже съм в очакване на някое магическо писмо, което да гласи, че сесията е отменена, понеже преподавателите са решили, че е гениална глупост и няма нужда да се стресираме. 
Всъщност ситуацията хич не е зле. Освободих се от два от седемте изпита за този семестър; ученето е трудно, а материалът е обемен, но все пак върви. Колегите не пропускат шегите с това колко уча, но всичко е точно. Всъщност никога не ми е било толкова приятно да седя с часове, да слушам музика и да си чета нещо, да правя mind maps, да прехвърлям листове и учебници, да разхвърлям flash cards... Яко е. Не очаквах, но уви, сесията за мен не е някакво чудовище, което ще се опита да ме убие другата седмица. 
Намерението ми днес беше да напиша някакъв по-интересен пост (не дейли), но идеите ми нещо ги няма. Всъщност не е точно така. Има ги, но не съм особено убедена за какво точно ми се пише. (Всеки ден като се сетя, че трябва да отворя празен лист тук и да напиша нещо си мисля как би било хиляди пъти по-лесно да имам ютуб канал. Изключвам частта с обработката... Моята алтернатива на ютуб е инстаграм - докуентирам си живота в инста сторита напоследък. Follow me, wink-wink!)
Точно след един месец ще приключа с първия семестър от бакалаварската ми степен. Нямам търпение за предметите през втория, но още повече нямам търпение за интересните преживявания, които ми предстоят през наближаващия януари. Ще имам повод да разнообразя постовете тук с нещо интересно, за което не съм говорила от известно време. 
Та, това исках да споделя. Изключително много исках да направя едно включване и нямам друг избор, освен да се радвам, че намерих време да напиша този кратък и крайно несъдържателен пост. Ще се възползвам от възможността да пожелая успех на студентите на изпитите, успех и на учениците покрай края на срока. И помнете, че нищо не е краят на света.

Няма коментари:

Публикуване на коментар