четвъртък, 1 декември 2016 г.

Това е много импулсивно решение #Blogmas2016 Ден 1

Това е много импулсивно решение, както разбрахте от заглавието.
Часът е 9:40, аз стоя и трети пореден ден се опитвам да науча наизуст километричния урок по испанска литература, който трябва да изрецитирам перфектно днес, пия си сутрешното кафе. Преди малко обаче влязох във фейсбук и видях сената си залята от постове "Блогмас". И реших и аз. Това ще е третото ми участие. През 2014 заложих на дейли постовете в блога - отпуснато, неангажиращо, забавно - просто разказвах за дните си. През 2015 път бях по точен график, обмислях постовете си предварително и дори някои от тях бяха готови, за да мога всяка сутрин просто да ставам и да ги публикувам. Тази година ще се върна към изначалната си идея. Дейли постовете са това, с което започнах бога си. Поне този декември ще се постарая да се завърна към тях. Всеки ден. Не обещавам, че ще ви говоря само за книги, тъй като, за съжаление, те заемат миниатюрна част от ежедневието ми в последно време (благодаря ти, 12ти клас). Но за сметка на това ще ви разкажа какво става напоследък, какво ме вълнува, какво правя, как минават дните ми. Ще засегна много от темите, за които пишех в началото на Sormy garden. Пък - каквото стане! 
Днешният първи ден е по-информативен, ще ме извините. Както казах два пъти - импулсивно решение беше да отворя празния лист в блогър и да започна да пиша при положение, че ми остава още твърде много информация за Las vanguadias, която трябва да науча спешно. Обаче... не знам, първи декември е. Вън е снежно и готино, студено. Спомних си как предните две години с огромно нетърпение се прибирах вечер, за да пиша тук. И ми се прищя отново да го направя. Пък, ще го използвам като още един отдушник за гнева си. Нека ви обясня за какво става въпрос.
На 11.11 от AliExpress поръчах една камара глупости за коледни подаръци. Няма да ви казвам колко време висях, за да ги избера, а също колко пари изхарчих (рип дебитна картичке и стипендийка). От 20-те предмета, които поръчах, при мен са три. ТРИ. Което, ако смятам правилно във въздуха, както правят героите от филмите, прави точно ПОДАРЪЦИТЕ МИ НЯМА ДА ПРИСТИГНАТ ПРЕДИ КОЛЕДА И КАКВО ЩЕ ПОДАРЯ НА ПРИЯТЕЛИТЕ И СЕМЕЙСТВОТО СИ?????????? Най-вероятно ще раздавам по една-две бонбонки лукчета. Те моите хора и без това като излизат от нас цели шепи си взимат. 
В момента съм в настроение за купуване на подаръци, вече сериозно. С повечето съм готова, но тези, които тепърва трябва да идват, са ми доста несигурни. В сравнение с друга година, тази идеите ми са готини и съм почти убедена, че няма да има разочарован член на семейството или приятел. Но ще видим. Единственото, което не съм измислила, е собствения ми подарък. Да, имам навика да купувам по нещичко и за себе си, да го опаковам яко и на Коледа да се правя на изненадана, все едно не знам кой го е оставил под елхата. Не случайно госпожата ми от осми клас по испански ми каза един ден, че съм много добра актриса. Беше по друг повод, но да прескочим подробностите. 
Между другото, искате ли да си поговорим за книги? Защото аз да. Последната, която прочетох, беше "Вероника решава да умре" преди и аз не знам колко време, ама нека да не го споменаваме, защото ме е срам. (Тук с тихичък, но обвинителен тон Лина прошепва "Корейците са виновни!") Нооо!!! сега безумно много ми се е дочело нещо историческо. И знаете ли какво имам? "Бялата кралица" от Филипа Грегъри, която още през лятото сперечил от гивъуея на Ана. Познайте кой ще я прочете веднага, щом изпитът по английски и курсовете по литература за тая година приключат. Тук неонови стрелкички сочат към мен. Заедно с още една камара книги, които от брутално много време чакат да им обърна внимание. 
Бай дъ уей ("Между другото", ама госпожата ми по литература още в седми клас ми се накара, год демит, буквално си забравих мисълта, докаго пишех това в скобичките... сега ще импровизирам. Оказа се, че reading slump-ът е най-брутално гадното нещо, което може да се случи на един читател, особено ако има много разсейващи неща, които може да се окажат приоритет. Преди си мислех, че хората преувеличават, като казват, че не могат да четат, но от повече от два месеца не мога да прочета две книги последователно в рамките на две седмици и тактиките, които си бях измислила, не действат. Нито мога да се принудя да седна и да чета, нито да препрочета стара любима книга. Кажете ми, какво да правя? Особено сега, когато кпоп-ът и корейците като цяло са ми кайндда приоритет. Буквално, вечер стоя по повече време, отколкото трябва, за да гледам crack видеа и кпоп мемета, на които отговорът ми е "hahahaha saaaaameeeee". За да ви докажа, сега ще инсъртна едно меме, което е на испански и повечето от вас няма на го разберат, ама... представете си, че се смея и казвам "сейм". 
че два абзаца не започват с едно и също нещо)...
И така, този пост стана дълъг. Затова спирам. Честит декември на всички, успех на хората, които подхващат Блогмас и се надявам постовете с душевни излияния, които предстои да прочетете, да ви развеселят поне мъъъъъъничко. Поздрави от мен. И... до утре? 
(Как завършвах тия постове преди?)

4 коментара:

  1. Страхотен пост, Ева! <3 Радвам се, че се включи за трета поредна година в Blogmas!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ейо <3 Същото се отнася и за теб! Всеки ден ще чакам постовете ти!

      Изтриване
  2. Здравей, Ева! Страшно много се радвам, че реши да правиш Blogmas, и още повече, че ще се състои основно от daily-постове. Помня, че първата година, когато се включи в цялото това нещо, тъкмо те бях открила и с огромен интерес ги четях <3. Нямам търпение. Пожелавам ти ползотворен и вдъхновяващ месец, както в блога, така и с 12-ти клас, и много причини да се усмихваш! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Гери! <3 Благодаря ти за милите думи! Надявам те предстоящите постове да не те разочароват по една или друга причина! Също така, успех и вдъхновение с Блогмас от твоя страна, със сигурност ще чета публикациите ти редовно!

      Изтриване