неделя, 2 октомври 2016 г.

The Procrastination TAG


Днес тематично ще заменя четенето на "Двор от мъгла и радост" с попълването на един много интересен авторски "таг", в който бях тагната от неговата създателка - Лин. Идеята му е следната - да се направи списък с всички (или повечето) неща, които обикновено отвличат вниманието ни и пречат на четенето или както Лин каза - друга продуктивна работа. Напоследък ежедневието ми е от-до procrastination, затова задачата ми не е особено трудна, но пък е доста дълга - сами ще се убедите в това. Интересно ми е да разбера какви са причините вие да отлагате задълженията си, затова освен хората, които тагвам (Деси, Кати и Илияна), каня всички останали, ако желаят, да направят тага, а ако не - да споделят някои от тях в коментарите на моя или поста на Лин!


- kpop - от около месец ми е приоритет в ежедневието, по-голям дори от книгите
- издирване на нови kpop песни
- фитнес
- безкрайно разлистване на учебника по българска история
- курсове по литература и практикум по английски, следователно домашни за двете
- EXO
- издирване на снимки на момчетата от групата, любуване на шипове, рев за това, че са прекрасни и защото досега не съм знаела за съществуването им
- пътуване в градския транспорт
- Moon lovers
- гледане на клипове за Moon lovers, разглеждане на профилите на актьорите
- чистене - откакто тръгнах на училище, стаята ми е пълен хаос
- безполезни опити да науча текстове на kpop песни
- опити за организиране на проекти по свят и личност
- безкрайни разговори с приятели за какво ли не, които обикновено заемат по-голямата част от учебното време, пътуването към вкъщи и свободно (и не) време у нас
- American horror story
- решаване на тестове по английски и български за изпитът за ниво, който ми предстои, матурата по български и всички останали (твърде много) изпити, свързани с двата предмета
- гледането на видео след видео в ютуб, което освен на четенето на книги, пречи и на домашните ми
- правене на плейлисти в спотифай (това го откраднах от Лин) (скоро си направих един coffee shop studying с намерението да го напълня с много чил инди песнички, но сега е просто kpop рай)
- сестра ми, която сега учи японски, и е твърде интересна, че да я оставя, докато пише собствените си домашни
- испанският
- твърде много хайпване за неща, които трябва и искам да свърша, но така и не върша, защото съм заета да хайпвам за тях
- ровене в сайтовете на различни университети, четене за това как се подават разни документи и всички подробности, свързани с бъдещото ми кандидатстване
- респективно - притеснение за кандидатстването
- Baekhyun
- скитане из София във времето, през което не трябва да съм в училище или във фитнеса
- като го споменах - фитнес
- планове за това какво ще ям следващия cheat day
- готвене за всички останали дни, през които час по час имам програма
- издирване на други корейски драми, с които да изгубя и малкото свободно време, които имам
- блогът ми - колкото и да не съм активна тук, твърде често седя и планирам какво трябва да пиша, публикувам и чета, за да наваксам. Друг въпрос е дали това се случва...
- EXO
- чудене коя книга точно трябва да прочета
- Sehun
- Baekhyun 

1 коментар:

  1. Разбирам те по-добре от колкото бих искала, най-вече за ЕХО и хапването:D

    ОтговорИзтриване