петък, 3 юни 2016 г.

May & Duodecathon Wrap up and June TBR

Обясненията, които трябва да съпровождат този пост, са бая по-дълги от самия списък с книги, който прочетох през май. Защото първата част от месеца не четох - 22-ри бе отправната точка на "новия старт", след като всичките задължения (за които вече съм говорила няколко пъти тук) приключиха. За да дам някакъв солиден старт на сериозното занимание реших да се включа в тазмесечната седмица, посветена на маратона Duodecathon. Целта ми там бе да прочета две книги и една допълнително, ако ми остане време. Резултатът е следният - прочетох една от задължителните книги, "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров (тук ще откриете кратко емоционално ревю за книгата, която препоръчвам горещо) и "Сблъсък на крале", втората част от "Сага за огън и лед" от Джордж Р.Р. Мартин. Нямам намерение да пиша отделно за нея, затова с две думи - хареса ми, но не колкото първата. Основният ми проблем с поредицата като цяло е, че обожавам гледните точки на едни герои, но тези на други искам просто да прескоча. Този път го забелязах, но все пак се надявам въпросните персонажи да започнат да търпят някакво развитие в следващите томове. 
Непосредствено след това започнах "Наследницата" от Кийра Кас и официално завърших една от поредиците, които са изключително близко до сърцето ми. Тепърва предстои да пиша ревю на книгата, благодарение на издателство Егмонт, които ми я пратиха. Там ще говоря подробно за всички неща, които ме вълнуват. Но това, което мога да кажа тук, е че ми хареса повече, отколкото очаквах. Има неща, които не са ми любими, но със сигурност е достоен край на историята за семейство Шрийв.
Заглавието, до което така и не стигнах в периода на маратона, е "Аз преди теб" от Джоджо Мойс. Сега, в момента, в който пиша това, съм около средата на книгата и възнамерявам да я довърша колкото се може по-скоро. Но все пак формално я включвам в TBR листа за Юни. Освен нея, имам намерение да прочета и "Великият Гетсби". Особено след като днес госпожата ми по химия горещо ми я препоръча. 
През месеца може би ще се включа в няколко маратона, затова не изключвам добавянето на много други книги в списъка в движение. Но, както винаги, ще пиша подробно за всяко едно събитие, за да може, ако желаете, да се присъедините. Та, дано сте имали успешен месец! Нека юни да ви е още по-силен, като за преди ваканция!

Няма коментари:

Публикуване на коментар