сряда, 4 май 2016 г.

The Quotes Book TAG

Изглежда, че ще съм последната, която ще направи The Quotes Book Tag. Нямам оправдание за това, но пък за сметка на това имам голямо желание да намеря най-подходящите цитати за всеки един от следващите въпроси. Благодаря на Юлия и Теди за това, че са ме тагнали. Този път не каня конкретни хора да го направят, а по-скоро всеки, който все още не е и желае!

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият, който ти хване окото. 
Не помня коя е Книгата, която ме въведе в четенето, но цитатът, който избрах, е от тази, която помня да чета най-ясно.
“Evil will never find peace. It may triumph, but it will never find peace.”
- "Дневниците на вампира: Пробуждането" от Л. Дж. Смит


2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент. 
“Beauty is terror. Whatever we call beautiful, we quiver before it.” 
- "Тайната история" от Дона Тарт

3. Цитат от любимата ти книга. 

“Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.” 
- "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак


4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
"Цялата човешка мъдрост е обобщена в две думи - очакване и надежда."
- Александър Дюма


5. Отиди до рафтовете и избери книга, която съответства на номера ти в клас, а ако не си ученик - номера на буквата, с която започва името ти. 

"Усмивката му е примесена с барут.
- Заспивай сега.
- А ти върви по дяволите.
Той стисва челюст. Отива до вратата.
- Работя по въпроса."
- "Разбий ме" от Тахере Мафи


6. Любим цитат от края на книга.
"Доволна съм, Огъстъс.
Наистина съм доволна."
- "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн


7. Вземи някоя случайна книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.
"Защото течението на реката тук е по-бавно и плисъкът е по-тих, и ако накараш собствения си Шум също да утихне достатъчно, можеш да ги чуеш."
- "Не пускай ножа" от Патрик Нес 

8. Цитат от книгата, която четеш сега. 
“I will hurt you for this. I don't know how yet, but give me time. A day will come when you think yourself safe and happy, and suddenly your joy will turn to ashes in your mouth, and you'll know the debt is paid.” 
- "Сблъсък на крале" от Джордж Р.Р. Мартин


9. Направи изречение от заглавие на книги. 
"Полувихъра на присмехулката" - съчетание от "Полулош" от Сали Грийн, "Отнесени от вихъра" от  Маргарет Мичъл и "Сойка присмехулка" от Сюзан Колинс.

10. Кой цитат бе си сложил/а на чаша или тениска?

"Аз съм кралят, а ти можеше да бъдеш моята Алена кралица. Сега си нищо."
- "Алена кралица" от Виктория Айвярд


11. Кой цитат те обижда?
Засега не съм намерила цитат, който да ме обиди. 

12. Кой цитат те описва най-добре?

“I was the Duff. And that was a good thing. Because anyone who didn't feel like the Duff must not have friends. Every girl feels unattractive sometimes. Why had it taken me so long to figure that out? Why had I been stressing over that dumb word for so long when it was so simple? I should be proud to be the Duff. Proud to have great friends who, in their minds, were my Duffs.”
- "The DUFF" от Коди Кеплингър

1 коментар:

  1. Радвам се, че си направила тага! Избрала си страхотни цитати! ^^

    ОтговорИзтриване