петък, 18 декември 2015 г.

Пост, чиято главна тема съм аз - Blogmas #8

Някак си се бях настроила да пропусна днешния пост, но след това си напомних, че е тъпо да си наруша ритъма, да ви разочаровам (примерно) и да разочаровам себе си. А след това си казах, че днес се случиха достатъчно неща, които заслужават да бъдат запомнени, затова здрасти, добре дошли в предпоследния Блогмас петък!
Преди десетина минути се прибрах от вечер с приятелките си вън. Ходихме на пицария и аз завърших с половин неизядено калцоне, защото Диляна бе убеди да си взема голямо и че ще ми помогне да го изям. Не стана така. Но не това е най-интересното. Днес в класа си разменяхме подаръци, тъй като не се снае кой ще идва другата седмица и кой - не. Радва ме атмосферата, която се създаде. Всички се бяха облекли празнично, навсякъде имаше подаръци и коледна хартия и като цяло кеф. А приятелите ми ме познават прелестно. Вече си имам две книги повече, червило и парфюм, който издирвам вече от повече от година. Едва ли някой от подаряващите ще прочете това, но благодаря! Познайте кой ще чете цяла нощ, къпейки се в Зара и мажейки червено върху устните си. Аз.
Толкова съм уморена, че едвам гледам. Беше тежка седмица - очаквах го, така и стана. Но поне изкарах повечето оценки, с които да завърша срока успешно, изпитваха ме и правих тестове по всеки възможен предмет. Но оживях. Сега нямам търпение да се наспя хубаво, след като си сваля гел лака, защото утре сутрин имам час при маникюристката ми. И вода дилема със себе си - да си скъся ли ноктите или да ги оставя толкова дълги. Нямам снимка, с която да попитам вас по въпроса, но няма значение, маловажни подробности са това. 
Искам да благодаря на всички, които се включиха в giveaway-а! мислех, че няма да има желаещи, но съм щастлива! И се надявам до края на срока да има и други! Иска ми се да мога да раздам подаръци на всички ви!
Днес книжна тема няма, а дори и да имаше май щях да я прескоча, защото в момента не мога да мисля за нищо друго, освен за леглото ми. Поради тази причина сега ви казвам и чао и се извинявам, че този пост не е прегледан за правописни грешки - нямам търпението да отделя тези минути за това и се надявам да не са прекалено много! Нуждая се от дълъг душ, десетина страници Бредбъри и сън до десет! Надявам се седмицата ви да е минала успешно, дори и да е била напрегната, и приятен уикенд! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар