събота, 26 декември 2015 г.

All I Want for Christmas Book TAG

http://clockworkbibliophile.tumblr.com/
Благодаря на всички, които ме поканиха да направя тага! Позакъснях с ден-два, но в името на новодошлото ми коледно настроение ще отговоря на няколко въпроса! Весела Коледа!

1. Кой герой искаш Дядо Коледа да остави под елхата ти?
Де да можех да се спра само на един... Май на върха на списъка ми са Джейми и Каол... И Ейрън, Кристиан, Хари, Трън, Каи... 

2. Кой герой би искал/а да целунеш под имел?
Всички изброени отгоре. Признавам си, Каол най-много ме влече. (Преди няколко дни получих третата книга от поредицата и нямам никакво търпение да я прочета заради Каол. И Селена. Но Каол, моля ви.)

3. Напиши твоя коледен списък за Дядо Коледа, кои ще бъдат твоите топ 5 книги в него?
1) "Игра на тронове"
2) Simon vs. the Homo Sapiens Agenda от
3) Everything, Everything от Nicola Yoon
4) Library of Souls от Рансъм Ригс
5) Me and Earl and the Dying girl от Джеси Андрюс.

4. Тайна е, че Дядо Коледа е в Хогуортс, какво най-много искаш да получиш?
Най-много исках да получа "Игра на тронове" от Джордж Р. Р. Мартин, ако става въпрос за книги. От страшно много време имам намерението да я прочета, но откакто с майка ми започнахме да гледаме сериала отначало ми се прииска още повече. Но ако говорим за други подаръци, то много исках "Монополи". Като малка ходех у една приятелка само и единствено за да играя. Днес мога да се похваля, че притежавам и двете споменати подаръчета! 


5. Получаваш да прекараш един ден с героите и филмовите актьори от един фендъм, кой ще избереш?
Без каквото и да било съмнение - кастът на "Хари Потър" ми е изборът. Независимо дали ще бъдат в ролите си на героите от поредицата или като самите себе си, сто на сто времето ми с тях би било оползотворено прекрасно. 

6. Кое измислено животно би искал/а да заеме мястото на Рудолф и което да срещнеш на покрива си?
Малко е странно, но жираф. Жирафите са ми любимите животни евър и ако имам шанса да заменя елен с бебе жираф - с огромно удоволствие!

7. Каниш 10 героя на твоето новогодишно парти, кои ще избереш?
Каол Уестфол, Анабет Чейс, Пърси Джаксън, Фред и Джордж Уизли, Кат от "Фенка", Ана от "Целувка за Ана", Джейми Фрейзър, Гуендолин Шепард и Селена Сардотиен. Очертава се доста интересно парти...

8. От кой герой ще излезе добър Дядо Коледа (не е задължително само външния вид, личността също се брои)?
Хрумна ми, че Етиен сен Клер от "Целувка за Ана" би се вписал в образа на белобрадия старец перфектно. Но не физически - определено няма нито един паралел помежду им. Етиен е достатъчно мил, отзивчив и добродушен, би бил перфектен дядо Коледа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар