четвъртък, 10 септември 2015 г.

Back to school supplies haul 2015

Първото нещо, което напомня за наближаващата нова учебна година, обикновено още по средата на август, са безкрайните клипове на ютубъри, които дават съвети за лесно учене, показват новите си дрехи, представят рутините си, а не на последно място показват всички красиви канцеларски материали за предстоящите месеци в училище. Именно този тип клипове са моите любими и, срам, не срам, май съм изгледала абсолютно всеки един в ютуб. Отдавна планирам да напиша този пост, за да ви покажа какво ще използвам аз в единадесети клас. Преди седмица обиколих любимите си местенца с тетрадки и пособия на достъпни цени и ето какво си взех...
Не понасям липсата на организация - десетки летящи листа от контролни или просто изписани с важни неща. За това първото нещо, което си взех от Джъмбо, е голяма папка за джобчета, в която са съхранявам всичко. До следващото лято ще бъде запълнена. 
Трите разноцветни папки имам от миналата година - обикновено ги използвам вместо голямата, в тях прибирам проекти или ги използвам, за да предавам такива.
Този блок с листа е от изключителна нужда за хората като мен, които обикновено учат пишейки. Мразя да късам от тетрадките си, а пиша ли на чисто бели листа всичко е криво и непрегледно. Това е най-добрата алтернатива, а плюс са дупчиците за папка. 
Обсебена съм от отбелязване с цветни листчета - не само в книгите, но и по тетрадките и учебниците. Когато с тях отбележа началото на новия урок оставам с впечатлението, че имам да чета по-малко, отколкото е всъщност. Мъничките листчета с форма на цветенце обикновено намират мястото си някъде из плановете в тетрадките ми - на тях пиша важни неща или такива, които трябва да запомня. Най-често - домашното. 
Още не съм се запасила с достатъчно тетрадки, защото се очаква учителите по много предмети да са нови, а всеки има свои предпочитания. За това на снимката виждате три (отгоре) от миналата година и една, която купих, защото харесах картинката отгоре. 
Както можете да се досетите - джобчетата да за папките, за които писах отгоре. При мен те винаги се губят - давам ги на съученици с някой лист или на учители в комплект с поредния проект. Не се очертава този пакет със сто броя да изчезне скоро.
Последното нещо на снимката е милиметрова хартия, останала отново от миналата година - не зная дали този път ще ми трябва, но познавам госпожата си по математика и подобни неща никога няма да бъдат излишни.
Бялата тетрадка с червена линия имам от година-две, имаше много предназначения, а тази година евентуално ще се превъплъти в тази до нея - речник, защото зеленият не ми пасва. 
Small notes + big ideas е тефтерче от Джъмбо, което намерих случайно. Харесах си го и го грабнах с мисълта, че прилича на нещо, изкарано от клип на бюти гуру. Вътре има 4-5 вида листчета - с балончета, квадратчета, редове и други. Ще бъде прекрасно допълнение за розовата тетрадка отдясно, която е новият ми органайзер. От миналата година може би знаете, че обичам да вписвам задълженията си в такова нещо. Направих DIY пост за тогавашния ми органайзер, но оттогава го смених с един, който пък почти свърши. Реших за тази учебна година да приспособя нов, а А5 тетрадка с подходящ надпис е прекрасна алтернатива.
Разбрах, че писането на въпроси на листчета, и съответно техните отговори на гърба им, е лесен начин за учене. И вместо да режа сама листчета или картончета, намерих този комплект от разноцветни такива. Купих от любимите си сини химикалки и моливи, а този с принт на жираф получих като подарък от Мони. Коректорите са задължителни, както и още един комплект залепящи се листчета. Избрах именно тези, защото цветовете са красиви, а освен това имат различна големина. 
Доста време търсих подходящи цветни тънкописци и намерих тези отново в Джъмбо - допълнение към органайзера и тетрадките ми. Обожавам да пиша шарено - така запомням в пъти по-лесно. 
Разбира се, взех пакетче с най-обикновени етикети. Тефтерчето с красиво цвете, което виждате отдясно, също е подарък от Мони с предназначение за органазер, но тъй като е мъничко, аз че го използвам като бележник в училище, и след това ще пренасям най-важните неща в основната адженда. 
Последното нещо, което взех, е този черен несесер с точици. Не ми харесва всички химикалки и моливи да се търкалят из чантата, а докато ги търся да се чувствам като на война. Несесерът предотвратява и изтичането на мастило от някоя евентуално счупена химикалка. Имам един от миналата година, но той претърпя толкова много, че вече заслужава почивка.
Вие готови ли сте с пособията за новата учебна година? А вълнувате ли се?
Аз бих дала всичко за още месец с книги на някое приятно местенце...

1 коментар:

  1. Добре си напазарувала за предстоящата година 😊😊
    П.П. Имаме си matching тефтерчета (small notes) 😁

    ОтговорИзтриване