сряда, 22 юли 2015 г.

The Zombie Apocalypse Book TAG

В средата на книжния маратон реших да си дам малко време почивка от книгите и да се позабавлявам с поредния таг. Този път в The Zombie Apocalypse Book Tag ме тагна Юли
Правилата са следните: трябва да избереш пет книги, всяка една от които отговаря на два последователни въпроса. Отваряш на произволна страница и първият герой, чието им прочетеш, е отговорът на съответния въпрос.

Книгите, които избрах аз, са:
1. "Гондолата на времето" от Ева Фьолер
2. "Разбий ме" от Тахере Мафи
3. "Делириум" от Лорън Оливър
4. "Лабиринтът: Невъзможно бягство" от Джеймс Дашнър
5. "Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир


Първа книга: "Гондолата на времето"

1. Кой ще е първият човек, който ще умре? - Клариса.

Стисках палци да се падне Алвизе, признавам, но всъщност Клариса също не е лошо попадение, тъй като така и не успях да харесам характера ѝ. Още от самото начало на книгата ми беше ужасно подозрителна и преувеличено мила.
2. Кой ще е героят, който ще спънеш, за да избягаш от зомбитата? - Доротея.
И за нея нямам против. Разбираемо. 

Втора книга: "Разбий ме"

3. Кой е първият човек в отбора ти, който ще се превърне в зомби? - Адам.
Не исках да е той. Има много персонажи, които искам да се впишат в тази категория, но... всъщност не искам да съм в отбор с никой от тях, така че да приемем, че Адам е приемлив избор.
4. Кой е героят, който спъва теб, за да избяга от зомбитата? - Уорнър.
Ако го погледнем така: в първата част той определено не ми е любимец, то би било нормално да ме спъне. 

Трета книга: "Делириум"
5. Кой е идиота на отбора? - Джед.
Ако си спомням правилно с Лена работят заедно? Очевидно не е особено важен герой, така че нямам нищо против той да е идиотът.
6. О, да, кой е мозъкът на отбора? - Алекс.
Имайки в предвид останалите герои от книгата, Алекс е доста подходящ за мозък на отбора. Подкрепям случайния си избор.

Четвърта книга: "Лабиринтът: Невъзможно бягство"
7. Кой е лечителя на отбора? - Миньо.
Да, ако искаме някой да пострада повече... Миньо ми е един от любимите персонажи, но не мога да го видя като лечител. Не. 
8. Кой е експерта по оръжия? - Тереза.
Ужасен избор. И по-голяма вероятност всички да се превърнем в зомбита още първия ден.

Пета книга: "Въглен в Пепелта"

9. Кой е отборният боец? - Елиас.
Да, да, да! Дори и Тереза да е експерт по оръжията, Елиас ще ни спаси, така че няма проблем. Компенсират се нещата.
Много обичам Елиас. Много.
10. Кой е капитана на отбора? - Хелене.
И този избор подкрепям отвсякъде, защото Хелене е супер силен боец и е способна да поведе група, да се грижи за нея и да я спасява чат-пат. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар