вторник, 30 юни 2015 г.

June wrap up & July TBR pile

Официално честита лятна ваканция на всички, считано от днес!
Целият ми месец премина в чакане на последния юнски ден и ето, че бележникът е у мен, а аз се подготвям за пътуване. По традиция юни е месецът на оформяне, крайни оценки, класни, последни изпитвания и прочие, и за това в началото подходих внимателно с избора на книги, които исках да прочета. Очаквах времето ми да е сравнително ограничено. Така и беше, но въпреки това сега, гледайки goodreads профила си, мога да кажа, че не е толкова слаб, колкото предполагах. Предизвикателството ми беше да прочета четири книги. Прочетох пет, като обаче така и не завърших една от списъка.
Първата книга, към която се обърнах, е "Обсебена от теб" от Силвия Дей, която получих като коледен подарък от моя приятелка. Мнението ми е много смесено, намирам и положителни, и отрицателни страни. Точно като "Писма до мъртвите с любов" от Ава Дилийра. Бях много въодушевена за тази книга, която си я купих от Панаира на книгата, но за съжаление съм малко разочарована. Не мога да кажа, че няма хубави неща, но негативните в случая са повече.
Най-сетне намерих време (а и желание) да прочета "Наследницата" от Кийра Кас. Не ми се стори на нивото на първите и основни книги от поредицата, но все пак ми хареса достатъчно. Ако желаете да прочетете малко повече за книгата и мислите ми кликнете тук за ревю.
Този месец получих първата си книга за ревю от издателство "Софтпрес" - "Онова лято" от Лорън Уилиг. Наистина красива книга, една от новите ми любими. Отново, можете да намерите ревю с повече подробности, кликвайки тук.
И последната книга, която прочетох през юни, е  "Кралицата на Тиърлинг" от Ерика Йохансен, която в момента нашумява в ютуб и блог книжното общество. Има за какво - книгата е наистина комплексна, със сериозни герои, основаваща се на много исторически факти от прекрасно измислен свят. Единственото, което ми дойде повече, бяха безкрайните описания, които забавяха процеса на четене много.
За съжаление с настъпването на лятната ваканция се появяват едни не особено приятни (и сякаш безкрайни) списъци със задължителни книги и произведения, които трябва да прочетем по време на почивката. Думата "задължително" ме демотивира малко, но пък възлагам надежди на "Гераците" и "Бай Ганьо", определено ще ме забавляват няколко часа. А и не са чак толкова обемни.
Реших в духа на новите книги да включа и "Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир в този списък. С много позитивни мнения, нямам търпение да я прочета на плажа или през някоя почивка между плажовете през юли.
Четвъртата (миналият път казах за традицията, нали?) и първа книга, която ще чета през новия месец, е "Друговремец" от Диана Габалдон. Не мога да намеря думи, с които да опиша колко много обичам сериала, сниман по тази книга. Вече я започнах и до сега съм с много високо мнение и очаквания за останалите 700 страници. И да, доста обемно четиво е, но I love big books and I cannot lie. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар