неделя, 31 май 2015 г.

May wrap up & June TBR pile

Когато се захванах с търсенето на изчетените през май книги, си мислех, че съм прочела максимално 3 книги. Оказа се, че всъщност са седем, повечето от които бях убедена, че съм свършила преди три месеца. Времето наистина минава твърде бързо. 
В края на април предизвиках себе си да прочета "Когато кучетата плачат", третата от поредицата за братята Улф на Маркъс Зюсак, "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас, "Полулош" от Сали Грийн и "Светлината, която не виждаме" от Антъни Доер. Щастлива съм, че успях да прочета всяка една от тях. Ако желаете да прочетете мнението ми за "Полулош" и "Светлината, която не виждаме", кликнете върху заглавията. 
Противно на тези две, обаче, "Когато кучетата плачат" не ми хареса особено много. Страшно много харесвам Зюсак и исках ужасно много за харесам тази поредица, но ми се стори, че няма никаква цел, никакъв сюжет, братята не ги харесвам, нито пък второстепенните герои. Явно не това е моята история.
"Стъкленият трон" харесах много, страшно много, и имах желание да си купя втората книга от Базара на книгата, но за съжаление нямаше щанд на изд. "Егмонт", за това ще трябва да почакам известно време. До тогава ще се насоча към новите книги от събитието. 
Именно от там със сестра ми си купихме първата част на "Death note", която прочетох за около час на следващия ден. Може би защото е първата манга/комикс (не знам как се води), която чета, ми хареса страшно много. Надявам се около последните класни да ми се отдаде възможност и да прочета другите две преведени части.
В средата на месеца от издателство "Колибри" ми пратиха втората част на ""Полулош" - "Полудив", и, разбира се, нямаше начин да я оставя да стои на рафта, и я прочетох бързичко. Хареса ми много, добро продължение е. Ако желаете да прочетете пълното ми мнение, можете да кликнете върху заглавието за ревю. 
От издателство "Ентусиаст" този месец получих една малко по-отдавна издадена книга, която бе в списъка ми с книги за четене твърде много време - "Нощният цирк" от Ерин Моргънстърн. Вече е една от трите ми най-любими книги, напълно заслужено при това. Ако искате да разберете малко повече, кликнете тук.
Желанията ми за месец юни отново са четири, това се превръща в нещо като обичай. Първата книга, която избрах, е "Еманципирана любов" на Тери Пратчет, купена от Панаира на книгата. Вълнувам се, защото има много прекрасни мнения, а и искам да фенгърлствам с Миш. 
Може би знаете, но напоследък "Кралицата на Тиърлинг" е хит в ютуб обществото. Нямах идея, че книгата е преведена, но съм щастлива и с наистина високи очаквания. Дано да бъдат оправдани!
След като сама пожелах "Писма до мъртвите с любов", книгата ми беше горещо препоръчана, и веднага след последното четиво я грабнах. В момента не съм много напред, просто защото имам доста задължения около изходни нива и финални проекти в училище. Но паралелно с нея, както може би можете да видите от снимката, чета "Обсебена от теб" от Силвия Дей, четвъртата от поредицата "Кросфайър". Мария ми я подари за Коледа (срам ме е) и още тогава я започнах, но дори не мога да се сетя за причината, поради която спрях. Сега е крайно време да подновя четенето и да схвана за какво са цитатите, които ми е отбелязала приятелката ми. 
И така, след един сравнително силен месец запретвам ръкави, за да довърша учебната година, а също да приближа TBR купчинката до 0. Планирам скоро да се включа в някои read-a-thon-и, ако има, както и в летния за една седмица, който предстои, макар и да не знам дата. Но за него ще ви говоря в друг пост! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар