сряда, 1 април 2015 г.

March wrap up & April TBR pile

Здравейте, честита ваканция и честит първи април!
Както може би някои от вас знаят в началото на март написах пост за книгите, които исках да прочета през предстоящия месец. (Можете да го прочетете тук.) И... прочетох само две книги от и без това четирите, които си бях поставила като цел. И това не е никаква първоаприлска шега, честна скаутска. Не знам дали ми е тъпо за неизпълнената цел или съм по-щастлива, че успях да завърша "Хари Потър". 
Първата книга, която прочетох през март, е "Списъкът на омразата". На кратичко - книгата ми хареса; има доста недостатъци, но не не се занимавам много с този жанр, за това ми направи добро впечатление. Ако желаете да прочетете пълното ми мнение - натиснете тук. Доста бързо четиво е, за това ако някой реши да го подхване, или пък е, ще се радвам да сподели мнението си!
Едва ден след "Списъкът на омразата" прочетох финалната книга от поредицата "Скъпоценни камъни" на Керстин Гир - "Смарагдово-зелено". Първоначално нямах идея дали ще ми хареса, особено след първите две добри части. Бях чула много негативни, смесени, но и положителни мнения. Все пак завърших, харесвайки цялостната картина. Въпреки че краят и сега ми се струва прибързан, неочакван, доста нереалистичен, вземайки под предвид жанра също, но... Да. Освен това мнението ми за Гидиън е смесено. Имам моменти, в които го харесвам много, и такива, в които би ми се искало да му ударя шамар. 
Няма да говоря много за "Хари Потър и Орденът на феникса", "Хари Потър и Нечистокръвният принц" и "Хари Потър и Даровете на смъртта" от Дж. К. Роулинг, защото тук можете да намерите гигантски пост с мнението ми за абсолютно всички части от поредицата, както и за филмите по тях.
And so, за април реших да вдигна бройката с едно, като включа двете книги, които не прочетох през март - "Жената в Черно" на Сузан Хил (на dist jaket- а ми е Даниел Радклиф!) и "Живота, какъвто го познавахме" от поредицата "Последните оцелели". Не знам дали ще започна с тях първо, за да съм сигурна, че този път няма да останат на опашката. Всъщност, това няма как да стане, защото вече съм на половината на "Ние, лъжците" на Е. Локхарт. Дълго време чаках тази книга да бъде преведена в България, а копието си получих като подарък от Мони (обич). За момента не знам точно какво мисля, за това ще я завърша и ще побързам да изразя мнението си тук. Искрено искам да ми хареса. За сега ми е объркана.
Този месец също излезе втората част на "Разбий ме" - "Разнищи ме" на Тахара Мафи, и обожавам корицата. Мисля, че това са едни от най-красивите книги (заедно с "Изборът" на Кийра Кас), които притежавам. Та, тъй като харесах първата част ужасно много, нямам търпение за тази!
Последната книга, която искам да прочета през следващите 30 дни, е "Приказките на барда Бийдъл" от света на "Хари Потър" на Дж. К. Роулинг - книгата, която завеща Дъмбълдор на Хърмаяни. Доста е мъничка, за това се съмнявам, че ще ми отнеме повече от час. Смятам, че все пак няма да бъде справедливо да не я включа в официалния си TBR pile. 
От днес сме в пролетна ваканция, за това мисля, че за следващите 12 (?) дни ще се справя с всички четива, а също "Робинзон Крузо" и "История Славянобългарска", които трябва да прочета за училище. Трябват ми само малко воля и желание, които, честно казано, що се отнася за книги никога не липсват. 
Какво смятате да четете вие през пролетната ваканция?
Желая ви приятно прекарване!

1 коментар: