вторник, 23 декември 2014 г.

#Blogmas23

Щях да кача снимка на един мой шал, подарен от много добър приятел, от чужбина, но преди това се натъкнах на тази снимка в интернет и, аввв, искам този шал, изписан с любимите ми цитати от книги. Ако някой все още търси подарък за мен за Коледа... Купете ми това. 
Значи. Днес отидох на училище само за да слушам музика и да си правя селфита с учителите. Ако можеше всеки ден да е така нямаше да искам да излизам от класната стая, кълна се.
Няма какво да анализирам по часове, защото като цяло всичко беше като написаното по-горе. Сутринта ме посрещнаха две конски глави, ядохме бисквитки от снощи, Сашо ми изпи кафето, Мария се разхожда с костюм на дядо Коледа, Исмаел си е в Испания, снимки, снимки, снимки. Госпожата по български, с която имахме първи час, ни кара да пускаме на колонката любимата ѝ песен (Sergio - Without you) и сле дтова да обикаляме по стаите и да се снимаме с всички класове. Снимахме я с учители, ученици, всичко, с което може общо взето. И се скъсахме да се смеем. Класовете вече ще ни знаят като "ония с конете и музиката". А, и пръчката за селфита на Лина. С която тя ме биеше. Лина!
След училище с баща ми я закарахме до Техническия, и след това той продължи да прави дом на книгите ми. Точно така, библиотеката ми се препълни, а има десетина, които нямат местенце. А ще има и още след Коледа.
До края на деня ходихме на пазар, да докупуваме подаръци за братовчедите ми. Като през цялото време си мислех как утре ще стана, ще почета, ще направя кексчета-еленчета и ще чета. За сега обичам ваканцията. Утре това може да се промени. 
Нямам какво да кажа, което би било забавно, за това ето няколко снимки, които може би ще ви се сторят забавни. Всички са правени днес и по някакъв начин ги обичам страшно, страшно много. Трябва да си ги изкарам и да ги залепя по стената.






Няма коментари:

Публикуване на коментар