неделя, 21 декември 2014 г.

#Blogmas21

Aуkward Луи Томлинсън...
Ще бъда изключително бърза, защото ми се спи страшно много, а имам да изпринтирам нещо много важно преди да си легна. Денят ми беше мързелив и въпреки, че имах много неща за вършене, реално се справих с твърде малка част. Написах си домашните, но за сметка на това не успях да прочета и третата последна книга, с които провалих книжния си маратон. Утре сто на сто ще я завърша, но последният ден беше днес и се чувствам виновно и гузно, и тъпо, защото бях страшно мотивирана.
Оказа се, че не миналата неделя, а днес е именният ми ден, за това - честит имен ден отново. Освен книгата от миналата седмица нашите ми купиха огромен лимони (защото още съм малко болна), огромен шоколад и уиски "Джак Даниълс" плюс вода. И съм изключително доволна. Обичам си уискито.
Да... Започнах да гледам "Outlander" и много ми се доходи в Шотландия, а също и в Прага заради "Създадена от дим и кост". Тази книга ми създава някакво студено усещане, представям си града тъмен и мъглив, с тесни улички и поостарели сгради... Град, в който би се разхождало едно момиче със синя коса и безброй татуировки, всъщност. Може ли да отида в Прага през някой, така, таен портал? Съгласна съм да ходя на битак и да мъкна каквото и да е, само да отида.
Остават само два дви до Коледа и вълнението ми започва да се покачва. Днес с мама и сестра ми ходихме да пазаруваме съставки за коледни бисквитки и кексчета, така че планирам утре, когато ги приготвям, да снимам и да публикувам пост с резултатите.
Стискайте палци утре да не връщат класните по испански, защото оценката определено няма да помогне на коледното настроение и само ще ме кара да се чувствам гузно, докато си отварям подаръците.
Окей, десет е, а аз умирам за сън. Отивам да довърша нещата по физика и да се заравям под завивките, защото утре сигурно няма да мога да се отлепя. Лека!

Няма коментари:

Публикуване на коментар