четвъртък, 21 август 2014 г.

Какво ново? Vol. 1 (Или защо майка ви не бива да си е вкъщи в работните дни)

Отговорът на горния въпрос е защото ще ви изведе на разходка, но по време на тази разходка сто процента ще попаднете на някой крайно интересен магазин, в който съвсем случайно ще изхарчите всичките си месечни пари или в случая - парите на майка ви. (Мамо, знам, че четеш това.)
Нещата, с които се сдобих днес не са много, но пък съм развълнувана за всяко едно от тях жестоко много! И сега ще кажа веднъж и без да повтарям надолу, че всички те са от магазин Lokah на ул. "Екзарх Йосиф". Не бях ходила в това магазинче от месеци, страшно много време, и днес докато с майка ми уж търсехме нещо за ремонта, аз съзрях малките ластичета за Loom гривнички, които в последно време са голям хит. На връщане, след като намерихме задължителните неща, влязохме. 
Комплектът за гривнички е главната причина за 30 изхарчени лева, за това започвам с тях. Цената му е около 10-12 лева и се състои от приставката (на снимката), пакет с много (много) разноцветни ластичета, една кукичка и пакетче със заключалки или там както се наричат. Отделно си взех пакет с черни и бели ластичета за два и петдесет, втора кукичка и отново пакетче със заключалки. Наистина. Гледам тези неща от седмици по страници във фейсбук и клипове в ютуб. После Мони ми прати една такава по пощата и си признавам, че видях от нея. Сега се радвам, че също си имам, даже вече направих две. Първата (по-светлата) е от части провал (може би защото скъсах едно ластиче и я започвах два пъти), но пак ще я запазя, изглежда сладичка. Втората със знака за безкрайност в цветовете на дъгата е по-сполучлива. Но предстои да правя още доста, ще задобрея. 
Още нещо, което търся от мноооого време - бижута със знака за вечност. Да, както виждате, падам си по него, харесва ми. Имаше всякакви цветови разновидности на гривничката, но избрах тази, защото това синьо е може би едно от най-красивите и най-най-любимото ми. Цената ѝ, ако не греша, беше 2.50 лв. А обеците майка ми ги намери и... нямаше как да не ги взема. Допълват странната ми мания по пръстени. И струваха пет. Както и един пръстен, който не взех, защото беше златен и също пет. Реших, че ще бъде твърде много. 
Ще стане ли банално ако кажа, че и къната търсех от много време? Може би най-много от всички. Не, и това е лъжа. Както и да е. Всички неща от тук ги искам от много време и днес (запомнете датата) е съдбовният ден. Та, за три лева се сдобих с една тубичка къна за рисуване по кожата, която върви с малка приставчица за по-лесно нанасяне. И сега най-сетне ще мога да си нарисувам целите ръце без да използвам маркер. Защото аз и това бях започнала да правя от отчаяние. Нямам никаква идея за колко пъти ще ми стигне тази тубичка, но колкото и да е - ей къде е метрото, ще си взема още една торба. Няма лошо. 
Пропускам баналната фраза (която важи най-много за този случай). Този Dream catcher просто викаше името ми от най-горната закачалка в магазина. Имаше разновидности на цветовете, най много, но си взех синьо, защото... "Какво е искал да каже авторът с това, че връвта е синя?" (Сигурна съм, че има хора, които ще разберат това. Отговорите са два: "Авторът е искал да каже, че синьото е цветът на невинността и ...." или "Скапаната-връв-е-просто-синя!!") Освен това е най-малкият от три размера, просто защото няма къде да побера по-голямо. Намерих му местенце точно над леглото си, на рафта с книги. Уникално красиво е, и пухкаво, и вече го обичам. Като споменах цената по-горе, взех го за три лева (?) - най-добрата ми покупка за целия ден. 
Нещо, което липсва на снимките, е една shamballa гривничка за мама, искаше такава от много отдавна, а днес в магазина имаше невероятна бяло-синя (ние обичаме синьото). За 5 лева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар