понеделник, 25 август 2014 г.

VMA's & Фауст

Реших да напиша няколко думи през почивката между двете части на "Фауст". Чудя се дали това е крайно гениална книга, или аз съм твърде глупава, за да схвана детайлите. Е, имам още 250 страници време да обмисля кой от двата варианта ми допада повече и да изляза с него като извинение пред госпожата/господина по български тази година. "- Защо не си написала ревю на "Фауст", след като е в списъка ти от 50 книги за лятната ваканция? - Защото Гьоте е гениален и аз не заслужавам да пиша ревю за неговата книга". 
Сутринта за пръв път се опитах да направя бананови палачинки и въпреки нелицеприятния им вид (смазани, разхвърляни из чинията и натрошени, образно казано), след като ги полях с мед осъзнах, че са едно от най-вкусните неща, които съм яла. Та, не пиша това без причина. Докато ги ядях (обирах меда от ъгълчето на чинията) преглеждах списъка с идеи за постове за блога и осъзнах, че като цяло преобладават неща, свързани с началото на учебната година (съвети, органайзер, haul и т.н.). Чудех се дали да пусна няколко преди 15 септември. Като цяло плюсовете към това са повече от минусите, но още имам известни резерви към инициацията. За мен определено би било нещо доста интересно, имам какво да кажа по темата за училище като цяло и след две завършени години в езикова гимназия определено бих била полезна с някои съвети и подобни глупости. 
Предполагам, че и това ще обмисля през следващите 250 страници на "Фауст".
Както всяка година аз изпуснах VMA's, разбира се. Истината е, че дори не знаех, че вече е станало време за тях, докато не видях снимките на Тайлър Оукли и Андреа Ръсет с половината червен килим сутринта във фейсбук. В момента разглеждам моменти от шоуто и... като цяло не се е случило нищо интересно, а? Освен Майли и нейната награда, която Джеси взе. Доста мило от нейна страна да вземе бездомно момче с нея, тази година хората я одумаха, но в крайна сметка тя все още показва добрината си. 
Тейлър Суифт и Деми Ловато една до друга? И Ник Джонас зад тях? О, окей, аз все още помня как Деми обвини Суифт, че ѝ е отмъкнала приятелката, а също така, че и двете бяха гаджета на Джо Джонас. Неудобна ситуация. Неудобно селфи. Неудобно... 
О, окей, Бионсе. Както винаги, flawless. И Иги. Ето това вече е нещо. Радвам се как изникна от нищото тя, и за отрицателно време покори чартовете. Има нещо адски чаровно в нея. Кара ме да пея "Fancy" в девятката (Буквално, , who dayаз с едната слушалка, Мария с другата, и пеем "Who that, Who that"). 
Като цяло не съм доволна от някои от победителите, защото в сравнение с останалите... меееех, но... не съм впечатлена този път. 
Това бяха повече от десет минути. Фауст ме зове. Искам да видя дали ще умре. (В това има рима. )

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Ще ми бъде трудно да ти ги пратя по пощата, за това се прибери и ще ти направя цяла планина <3

      Изтриване