събота, 5 април 2014 г.

Честит рожден ден!

Дори и рожденият ден на сестра ми да мина (Честит рожден ден на патерици), реших да споделя тук малко снимки от деня. Радвам се, че се случи така, че Мария да присъства, тъй като си изкарахме великолепно. Като изключим омитането на тортата, тя ми чете фенфикшъна си (споменавам, че е уникален), междувременно аз изгорих една от свещите за тортата, изхабих газта на запалката и двете изпихме колата. Това беше причината баща ми да тича на авария до най-близкия магазин за още. Рафтовете ми с книги олекната, след като Мария грабна три от рафтовете ми. Сега трябва да кажа, любов моя, че ако ми ги треснеш и трите прочетени на бюрото в понеделник - ти ще ми ги носиш до вкъщи, ясна ли ти е картинката? 






Като за край на деня, повторихме "Дивергенти" (Слава на Бога, човека, който даде пари за билетите и сестра ми, чийто начос изядох). На мнение съм, че при втората прожекция човек вижда детайли, които е пропуснал първия път, за това ми беше също толкова интересно както преди. От преживяването ни в ресторанта, който посетихме преди да се приберем, май няма какво толкова да ви кажа. освен, че обичам пицата им и е добра идея преди да поръчаш да си прецениш границите (сестра ми).