петък, 28 февруари 2014 г.

February Favorites - Стотици аромати

Не е реално колко бързо прелетя и този месец, който ще запази своите прекрасни моменти, преживяни от всички ни. И както се сещате, или съдейки по заглавието, разбира се, време е да споделя своите любими неща от изминалия прекрасен и наистина натоварен Февруари. Списъкът е дълъг и ако трябва да класирам нещата, които съм избрала, би било невъзможно. 

Козметика.

Признавам, този месец не бях отворена особено много към експериментиране с различна козметика, тъй като благодарение на любимите ми момчета от класа и едно червило пострадах. Но нямаше как да пропусна да си взема "Le Caramel" - най-най-най-уникалния душ-гел, който някой някога може да създаде. Изключително наситената му миризма на карамел напоява въздуха в цялата ми баня за часове напред, а кожата ми придобива изключителна мекота и съвсем лек, деликатен аромат. Кредит за това давам на Виктория от Avery's bouquet of words, която писа за него в своите месечни януарски favorites. Продуктът можете да намерите във верига магазини DM на цена около пет лева. 

Получих като подарък и още един от душ-геловете на Avon от серията Senses - "Mistique". Ще се повторя, но всеки един от тази серия е вълна от невероятни аромати и приятно усещане след баня. Роза Гардения, Жасмин, Праскова и Ванилия влизат състава на ароматния продукт. Не съм сигурна за цената, но предполагам, че е не повече от 5 лева.

От както започна втория срок, и с него втората смяна, имам по-голяма възможност и като цяло време да стана и да се подготвя качествено за училище. И освен обичайното дописване на домашни и четене, отделям време на грима си. Този месец ежедневният ми вид се състоеше от любимата ми пудра за лице от Avon - "Ideal Flawless" в цвят Light medium. Не е брашляна, разнася се изключително лесно и стои симпатично. 
Нещо ново е очната линия, с която се сдобих в началото на Февруари - продукт на "Essence".

Като изключим малкия ми опит в нанасянето ѝ (трябва да отбележа, че 65% от опитите ми са успешни!), издръжливостта ѝ е 5-6 часа, съдейки по учебния ми ден. Изтрива се лесно от очите (нямам идея защо те се изтри от ръката ми два дни), но може да бъде избърсана и размазана много лесно с пръст. Можете да я намерите в парфюмерии или дрогерии на цена между пет и седем лева. За финал използвам любимата ми спирала на "Golden rose" - City style. Не е нещо ново в

репертуара ми, но тъй като този месец опитах и няколко други на различни марки и останових, че тази е най-качествената, реших да я включа в списъка. Ефекта ѝ е за обем и извиване. Както очната линия, можете да намерите спиралата в повечето дрогерии и парфюмерии на стойност под пет лева. 


Пролетното време носи у мен усещането за нежност, светлина и топлина. За това се старая да използвам по-топли тонове лакове за нокти и това са три от любимите ми за този месец. Гелообразният лак от Perfect е в цвят номер 74. Обичам го, тъй като изсъхва бързо, много важен за мен фактор, и издържа най-много от останалите, подложен на домакински труд. Вторият, на марката Golden rose - "Sweet color", е цвят 29. И последен, на същата марка и от серията "Jolly jewels" - цвят номер 102.

Аксесоари.

Февруари бе изключително топъл и слънчев месец, за това почти всеки ден не изпусках възможността да понося чифт от любимите си очила. За да ме предпазят от слънцето или само като аксесоар върху главата - те са стилни и свежи. 
Освен това малките шнолки-цветя от плат са едни от любимите ми аксесоари за всички времена. Особено когато косата ми е къдрава.

Просто захващам бретона си назад и закачам едно от тези прекрасни допълнения. Забелязва се, смятам го за изключително сладко и свежо. А в случай, че ви писне - вършат страхотна работа като брошка или аксесоар за училищната ви чанта. Малко красиви детайли никога не са излишни. 
Месецът на финалните разпродажби и този път не ме разочарова. Освен прекрасните блузи, няколкото пухкави жилетки и обувките, с които се сдобих след приятно обикаляне по магазините с приятелки, в H&M намерих страхотен комплект с девет различни по големина и вид чифта обички. Дори и като привърженик на по-големите халки, нямаше как да подмина тези малки и ненатрапчиви бижута, за които платих само пет лева. Декоративните камъчета са в син и бял цвят, а тези с топченцата са в три размера.
Книги. 
Както казах - този месец преминах втора смяна в училище, което значи учене до късно през нощта, късно ставане и никакво време за четене на книги. Въпреки всичко обаче аз намерих начин да започна новата си любима поредица "Дивергенти" от Вероника Рот. Снимка на първата книга не мога да ви покажа, тъй като я заех на приятелка, но съм убедена, че много от вас знаят как изглежда. В момента чета втората - "Бунтовници", и тайно плача в моментите, когато се сетя как моя приятелка ми каза за края. Но спокойно, няма да бъда гадна. Просто ще кажа, че е по-зле дори и от "Игрите на глада". Но аз все още обичам Фор. "24 момичета за 7 дни" е друга книга, която прочетох на един дъх в началото на Февруари. Разказва се за 18-годишно момче, което няма дама за бала и чиито приятели правят имейл, за да му помогнат. Той е задължен да се срещне с 24 момичета в рамките на една седмица, но освен дама за бала, в този срок той получава много повече, от колкото е очаквал. Нямам си и понятие дали Алекс Браун има други книги дори на английски, но идеята на тази ме грабна и я прочетох с удоволствие. 
"Грегор горноцемеца" е първата книга от нова поредица на авторката на "Игрите на глада" Сюзън Колинс. Която аз все още не съм прочела. В поста ми е само защото ми я препоръчват от изключително много време и от месец насам се опитвам да стигна до нея, но винаги изкача някоя мааалко по-вълнуваща книга. Тържествено обещавам, че през Март ще я прочета.

Филми. 
Както може би знаете от предишните ми постове - този месец беше премиерата на "Академия за вампири" по едноименната поредица книги. И, разбира се, аз го гледах още на премиерата. И след това още веднъж, което само показва колко обичам филма. Като тръгнем от актьорите та чак до предаването на книжното съдържание. И Димитрий Беликов. Единственото нещо, което ме разочарова, бяха при-хрътките, които изглеждаха малко смешно, въпреки ужасяващия си замисъл. В книгата са представени като кръвожадни и грамадни. А не така.
"The Breakfast Club" е другият, макар и изключително стар филм, който ме зарадва този месец. Гледала съм го няколко пъти назад в годините, но никога няма да ми писнат диалозите, които водят главните герои, нито историите им, актьорите или брилянтната игра. Филмът заема едно от челните места в списъка ми за най-добри филми на всички времена. 

Музика.
Музиката продължава да бъде неизменна част от ежедневието ми каквото и да правя. Въпреки факта, че изгубих някъде слушалките си. Ще се постарая да се сдобия с нови в най-скоро време, но сега ще покажа песните, които слушах най-много през изминалия Февруари. 

За настроение. 

Основния и най-силен фактор за доброто ми настроение този месец беше времето. Нека признаем, няма как да не излезеш от дома без усмивката си, когато вън грее топло слънчице, няма вятър и не ти е студено по тениска. Освен това цял месец стаята ми бе напоена с миризмата на прекрасни зюмбюли. За мое съжаление остана само един жив, но пък лилавата ми стайна теменужка още краси бюрото ми. 
Занимавах се часове наред, заедно с баща ми, върху няколко огромни пъзела с прекрасни изгледи - единия на кораб, плаващ в океан, другия - крайбрежието и къщи в Италия, и третия - красива гледка от Гърция. Сега корабът е в моята стая като постоянен декор до един от рафтовете ми за книги, а другите два отстъпих за декорация на някоя от останалите ни стаи. При всяко положение настроението, което придобивам, когато погледна всеки един от тях, е прекрасно. Нямам търпение да дойде лятото и да поема по дългия път я към Гърция, я към Италия или Испания. 












Не ми остава друго, освен да пожелая на всеки един от вас, който е отделил няколко минутки, за да прочете поста, невероятен и изпълнен с незабравими моменти Март. Надявам се на успехи, щастие и повече късмет, от колкото можете да предположите! Целувки!